آدم های ساده را هرگز دست کم نگیر... آدم های ساده که ساده به دنیا نیامده اند...،سادگی را خودشان انتخاب کرده اند....اگرنه پر از فریب و نیرنگ و دروغ بودن اصلا سخت نیست!!!!!!آدم های ساده خیلی ساده میتوانند این را به تو ثابت کنند..آدم های ساده همان هایی اند که تو _دیوانه_گاهی_کودک_و بعضی وقت ها_مغرور_میخوانیشان و به میل خود ساده قضاوتشان میکنی...آدم های ساده همان هایی هستند که ساده حرف میزنند،گاهی به حرف هایشان میخندی...گاهی دلگیر میشوی....گاهی مبهوت میمانی و همیشه خیلی ساده،ساده ترین و مضخرف ترین برداشت را میکنیو حتی اجازه نمیدهی از خود دفاعی کنند...آدم های ساده چاپلوسی بلد نیستند،قربان صدقه رفتن های بیهوده را نمیدانند،وعده وعید دروغی نمیدهند،دلبری و ناز و عشوه الکی را نیاموخته اند،آن هایی که تو میگویی عاشقی رااما من میگویم زندگی در حصار سنگی ادم ها را بلد نیستن...آدم های ساده روی هر هوسی،اشتباهی،دروغی حرفی از عشق نمیزنند...ساده عاشق میشوند،ساده میگویند دوستت دارم گاهی با نگاهشان کاهی با زبان و گاهی با عملشان و تو ساده در میابی اما خود را به نفهمیدن میزنی...آدم های ساده،خیلی ساده دلگیر و دلشکسته و پربغض میشوند ساده و بی پروا از تو مینویسند و ساده در خیالت غرق میشوند...آدم های ساده،ساده ضربه میخورند،ساده میشکنند،ساده بغض میکنند،ساده میگریند و ساده میمیرند...آدم های ساده خیلی راحت دوباره میاستند و خیلی ساده تر از عاشق شدنشان از تو میگذرندو خیلی ساده تر از آن عاشق میمانند اما نه عاشق تو،بلکه عاشق عشق تو...عشقی که آسوده خاطر میتوانند به هرکس تقدیمش کنند با همان پاکی و زلالی قبل...فقط کافی است بخواهند...هنگامی که تو دور هایت را زدی و برگشتی تازه میفهمی که او،ساده بود و تو ساده لوح...وتو سال ها در حسرت او میمانی...پس با این حساب ساده و ساده لوح فرق دارند....#زينب بيكي
**************************
... تو نمی توانی تنها باشی ، تو نمی توانی بی من باشی ...
چرا که مدام دارم به نبودن هایت و به کم بودن هایت واکنش نشان می دهم ،
گاهی خودم را بین کلمات می کُشم ، گاهی تو را در خودم ...
و گاهی این تویی که " ما " را می کشی ...
#بخشي از يادداشت شماره4 هادي بهروزي
(×××...کلبه شادیها...×××)...
ما را در سایت (×××...کلبه شادیها...×××) دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 136 تاريخ: يکشنبه 14 خرداد 1396 ساعت: 3:37